Ο ιταλικός μύθος της Vespa κλείνει τα 70!
Η ημερομηνία: 29 Μαρτίου του 1946. Η ιταλική βιομηχανία Piaggio μοτοσυκλετών παρουσιάζει ένα καινοτόμο δίτροχο χαμηλού κόστους με στόχο να γοητεύσει τους Ιταλούς. Ο στόχος είναι πολύ ταπεινός σε σχέση με αυτό που θα επακολουθήσει. Η θρυλική Vespa των 98 κυβικών εκατοστών πολύ σύντομα θα μετατραπεί ένα παγκόσμιο αντικείμενο λατρείας, ένα σύμβολο της μεταπολεμικής ανεμελιάς, η επιτομή του ιταλικού στιλ.
Το σκεπτικό ήταν σχετικά απλό. Και ακαταμάχητο. Ένα απλό δίτροχο που είχε ακόμα και ρεζέρβα και μπορούσε να χωράει παντού, και βεβαίως στα στενά των ιταλικών πόλεων. Επίσης ήταν μια μοτοσικλέτα που επέτρεπε στον επιβάτη (και στην επιβάτιδα) να κάθεται και να μη λερώνεται χάρη στην προστατευτική ποδιά. Ήταν τόσο ακαταμάχητη η πρόταση που κάθε Ιταλός – και έπειτα κάθε Ιταλίδα – θα έκαναν το αδύνατο δυνατό, παρά τις οικονομικές δυσκολίες των πρώτων χρόνων μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, για να μπορέσει να αποκτήσει μια «Σφήκα» (Vespa) – για να μεταβαίνει στην εργασία του, για να κινείται με άνεση και ευκολία, για να ξεδίνει, για να ταξιδεύει ή απλά για να την κατέχει.